funnymummy Deletedmom_85 öyle düşünmeyin inşallah tutmuştur benim bu ay hiç umudum yoktu ama rabbim ol diyor ve oluyor 🤲
Deletedmom_85 funnymummy oy maşallah Allah bağışlasın canım. Ummadığın anda geliyor bütün güzellikler orası aşikar tabi amaaa🤷😊
Gozde08 Kahveli nasıl geç çıkarıyor anlayamadım. Sabah 9 da veriyorum ertesi gün sonuçlar çıkıyor normali bu sağlık ocağının işlemesi. Bence yanlış hatırlıyorsun canım.
Kahveli Gozde08 Kiz işte biz sabırsız insanlarız çok geç 😄 benim oturduğum yer biraz merkeze uzakta ondan galiba daha gecgidiyo labatusra
Kelebekbusra Kahveli acile git agrım var belim kasıklarım cok agrıyor ılac ıcemıyorum hamılelıkten şüphe ettıgımden kan testı versek olur mu de hani ıstemıyorsun kan ama agrıların ve ilac ıcmek ıcın oldugundan yapıyorlar mutlaka
Meleknkkk hunilimom o hastaneden hastaneye değişiyor canım ben ne zaman kan verck olsam acile gidiyrm hemen alıyorlar
hunilimom Meleknkkk artık almadıklarını söylediler canım 1 kaç ay once arkadaşım da gitmişti ondan almışlar hatta bundan sonra almicaz kadın doğuma gidin dediler bana da kagit verdiler