Kahveli 🌸ilk bebeğin🌸 cümlesini duymak bile çok güzel. Evet canım ben 4 aydır deniyorum bu ay dört olacak. 1 sene doğal olarak deneyin diyorlar. Ama ben kontrole gitmedim korunmayı bırakmadan önce. Keşke ilk başta gitseydim. Eğer bu ay nasip olmaz ise kontrole gideceğim kesinlikle. En azından sorun yok diyip o konuda kafam rahat olur tabi sorun yoksa inşallah. Sizin ilk mi peki?