Ay bende 34+5 im kasıyor ayagi kaldigim yurudugum vakitler uzandigimda sıkıntı yok ama yürütmüyor benii sıkıldım yatmaktan ama sabr ediyorum doktor agrilar olacak kasilmalar olacak onemli olan sıklıkları dedi o yüzden olucak bunlar olucak bunlar diye gecistiriyorum