prensesannesiiiiii Kızlar 34 olcaz bu gece ve bebeğim çok kasıyor kendini bugün belki 20 defa kastı sert oluyor karnım ve nefesim daralıyor sizdedr oluyor mu?
Liyuzamom prensesannesiiiiii 34+1 bugün benimde öyle bebeğim vajina girişimde de ağrı var belimde falan bu saatte yatağa girdim valla
Sblut23 prensesannesiiiiii 37 haftalık hamileyim benim de çok sertleşiyor dün doktora gittim normal dedi yeri daraldığı içinmiş
Busrakzlkc prensesannesiiiiii dün bende aynı şikayetle gittim nst bağladı serum takıldı sonra rahatladım
Zehra9616 prensesannesiiiiii sancin var muhtemelen sen hissetmiyosun bebisin de toplaniyo oyzden normal ama
Liyuzamom prensesannesiiiiii yüksek ihtimalle yalancı sancılar ama yalancısı böyleyse gerçeği nasıl 🤣🤣
Busrakzlkc prensesannesiiiiii çok hafif çıktı ama hareketi az dedi ama serumdan sonra kontrolde düzeldi çok şükür
MbEr prensesannesiiiiii ben 33+3 üm ilk defa sola toplandı ve iki gündür azaldı hareketleri ama agri yok sadece sola toplanınca tuhaf oldum büzüldü gibi nedir ki acaba insan bilmeyince
MbEr prensesannesiiiiii karnını mi acıtıyor kilo ile alakalı da olabilir büyüdükçe daha çok can yakıyorlar