Karelinannesi Deletedmom_85 canım 7 Aralıkta ovülasyon testi pozitifti 🙏🏻 Bende kimyasal gebelik geçirdim o yüzden biraz korkuyorum
Deletedmom_85 Karelinannesi çok geçmiş olsun canım. Bu ay Bi umut olur inşallah hepimiz için 🌸 yakın tarihlerimiz size göre iki üç gün sonra varsa bende de cıkar sanırım