Karelinannesi Kızlar bat 22 veya 23 Aralık akşam akşam dayanamadım test yaptım ama erken değil normal testlerden.. ilk 5 dakikada çıktı acaba yanlışlık bar mıdır? Laboquick marka
Sssna Karelinannesi hamilesin canım gözün aydın. Eşin nöbetçi eczaneden 2-3 tane daha alsın olmadı. Bu merak insanı uyutmaz
Tufekciesra Karelinannesi benim de böyleydi canım 28 haftalık hamileyim gözün aydın yüksek ihtimalle hamilesin diğer testide sabah ilk idrarınla yap daha belirgin olduğunu göreceksin hayırlı olsun 😇
hunilimom Karelinannesi ben adetime 3 gün kala yaptım çok çok silikti sizin gibi arkadaşlarıma attım yok dediler ama ben görüyordum adetim geçti yaptık suan hamileyim çok silik de olsa var ama en az 3 haftalık
Asena17 Bende bundan yaptim acayip bi silik cizgi gordum kan verdim 19 cikti suan 24 haftaligim hamilesin bence kuzum
Karelinannesi Sssna yine kaset test var elimde onu da yarın sabah yapacağım inşallah vardır inşallah dua edin❤️❤️🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_85 Benimde bat 22. Yüksek ihtimal var gibi gözüküyor çok yeni. Nasıl sevindim sizin adınıza 😊 inşallah sağlıklı bir gebelik vardır. Bende dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı regl bekliyorum 😔
Karelinannesi Deletedmom_85 canım Allah hepimize nasip etsin üzülme diyeceğim ama insan başkasına söylerken kolay oluyor 🙏🏻 Senin için dua edeceğim eğer olduysa bak sabrın sonu selamettir 🙏🏻❤️
ilayyda01 Bende de böyle silinik çıkmıştı erken olduğu zamanlarda böyle oluyor ama kanda cabucak belli oluyor kan testi yaptır derim
Deletedmom_85 Karelinannesi Allah razı olsun canım. Çok teşekkür ederim. Bende senin için dua edeceğim daha net çizgi testini bekliyorum haber et muhakkak 🌸
Deletedmom_85 Karelinannesi yumurtlama ne zaman gördün canım ovulasyon testi yaptım mı bu ay? Ben 8 9 u gibi yumurtlama gördüm. Daha sonuç için erken dedi bazı arkadaşlar. Fakat erken gebelik testi yaptım negatif geldi olsa muhakkak cıkardı diye düşünüyorum. Senin kaset test olduğu halde çıkmış 🙏
Karelinannesi Deletedmom_85 canım 7 Aralıkta ovülasyon testi pozitifti 🙏🏻 Bende kimyasal gebelik geçirdim o yüzden biraz korkuyorum
Ceren33 Karelinannesi ya çok erken gebelik yada yok adetin 5 gün geçtiyse kanda çıkar anca idrar İçin erken
Deletedmom_85 Ceren33 en az yumurtlama gördükten sonra kaç gün sonra idrar da belli olur kuzu? Ben erken gebelik testi yaptım dün negatif cıktı olsa muhakkak cıkardı diye düşünüyorum yanlış mıyım?😥
bebeklibirisi Karelinannesi ay valla ben de gördüm hayırlısı olsun inşallah yarın cumartesi ama özelde falan bir kan verin bekleyemezseniz 🥰
Karelinannesi bebeklibirisi 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim o yüzden tedirginim. Adet günüm gelmeden test vermeyi düşünmüyorum 🙏🏻