Anneler ben 15+2 haftalık hamileyim. En son 12+6 da gitmiştim doktora. İnşallah haftaya kontrolüm var. 12+6 hafta da gittiğim de vitamin, kan hapı ve d vitamini vermişti Doktorum. 16 hafta da gideceğim de neler vericek bilmiyorm ama. Siz bu haftalar da neler kullanıyorsunz? 😇🥰