Mehtapca06 Zehra1606 valla şanslısın keşke beni de bekletmeselerdi çünkü en zor dönem bence son haftalar
Cinarinannesiiiii Zehra1606 ben gerçekten yıprandım bu hamilelik sürecinde artık kaldıramıyorum göbeğim çok aşırı acıyor geceleri yatamıyorum inan sabahlara kadar ağlıyorum her gün ağlamaktan başım ağrıyor artık
Betl Zehra1606 İlk doğum 40+1 ikinci 40+3 de oldu herşeyi yaptım gelmediler patron bebek ben bunu öğrendim