Merveren Zehra1606 sorma bende 39+0 hiç bir belirti yok bekliyoruz ama bu kızlar bu sene geç geliyor herhalde 😃😄
Betl Zehra1606 İlk doğum 40+1 ikinci 40+3 de oldu herşeyi yaptım gelmediler patron bebek ben bunu öğrendim
Zehra1606 Merveren burda biri egzersiz yapmıştı ertesi gün doğumum oldu demişti en son onu deniycem bende 😂 gerçekten gelmek istemiyorlar
Merve_boylu Merveren ay durun öyle demeyin 35. Haftadayım zaman şimdiden hiç geçmiyor ağrılar bebeğin hareketleri derken hiç rahat edemiyorum zaman gelse de bir an önce doğursam diyorum 🥺
Mehtapca06 Zehra1606 valla şanslısın keşke beni de bekletmeselerdi çünkü en zor dönem bence son haftalar
Zehra1606 sunashn50 aktivating labor babyweightTV buydu canım en son bunu deniycem bende yorumlarda çoğu yazmış bakalım ne olacak
Elfsr4 Zehra1606 bu egzersizi 3 gündür bende yapıyorum ama.bana etki.etmedi bugun tam 40 haftalik olduk sabah kontrolüm vardi hiç bir belirti yok pazartesi tekrar gidicem bakalim hayirlisi 🤷♀️
nurdgnn evde süt pompaniz varsa göğüslere uyarım yapabilirsiniz 15 dk bir göğüs , 15 dk diğer göğüs bu yöntemde etkili diyorlar
Mervaeaa Biz de 39 olduk benim kızım da gelmiyor activating labor süt sağma yürüyüş vs yaptım nişanım da geldi ama bebişim gelmiyor sabırsızlık çok zorluyor bu son günler