Minik0222 Melike0146 bizim oğluşun en son başı aşağıdaydı ama pazartesi muayenimizde bir süprizle karşılaşabiliriz 🙊 çok net döndüğünü hissettim. Bakalım umarım başı aşağıdadır
Bebegim000 Minik0222 devletteki doktorum dedi evet , özeldeki doktorum ise belli olmuyor son ay haftasını yakalayabiliyor bebekler dedi canım
Minik0222 Bebegim000 bakalım pazartesi randevumuzda neler söyleyecek doktorumuz. Hala önden gidiyormu merak ediyorum. Artık zorlanmaya başladım. Kavuşmak istiyorum 💙
Bebegim000 Minik0222 aynen canım benimde çarşamba günü, bende gerçekten zorlanıyorum artık yatıp kalkmak bile güç oldu :)) hayırlısıyla kavuşuruz inşallah yavrularımıza 🙏
bayatkahve omerim32 hiçbir şey hazır değil. İyice saldım kendimi 😂 bu hafta toparlanıp düzenlemeye başlamam gerek yavaştan.