omerim32 29+4 üz bizimde Şubat sonu dedi doktorumuz ama ortası gibi de olabilir tabi 💕 hazırlıklarımızın birçoğu tamam gibi 💕 kıyafetleri yıkandı ama ütüleyip yerleştirilmesi gerekiyor 💕 beşiği çantaları bezi ağız mendilleri battaniyesi birçok şeyi hazır bugün gidip küvetini alacağım inşallah 💕🌹 bir de dolap içi ya da çekmece düzenleyici alıp ütülerimi halletmek istiyorum 💕 ki sadece evimin temizliği kalsın 💕