Esra-k ben de beklemeyi çok düşündüm ama sonra doktor alalım demesine rağmen beklersem daha çok tedirgin olurum dediğin gibi birşey olursa kendimi affetmem diye mecbur doktor ne derse kabulümüz 😔 işte şu herkesin dediği videodaki hareketleri yapmaya çalışıyorum bol bol inşallah sağ Salim sağlıkla kucaklarımıza alırız yavrularımızı 🤲🏻😌