Hatn58 40 hafta kontrolünde bende de hiç açılma sancı yoktu bebek yukardaydı. 40+3’te doğum yaptım. 12 saat içinde sancım başladı, nişan geldi ve doğum.
Bol bol yürüdüm, squat yaptım. Oksitosin salgılanmasını artıracak aktiviteler yapın. Olumsuz düşünmeyin, kendi geleceği zamanı bilir bence🥰🌸