Heymoms canım benim bi tarafta 6,5 mm bi tarafta 5,1 sanırım çıktı doktor cok korkuttu beni gerçekten. ilk önce bi kadın doğum uzmanının görmesi gerek o seni perinatolojiye yönlendiricek ona göründükten sonra hemen perinatolojiye randevu aldım (cok zor bulmak) ben şansıma hemen 2 gün sonrasına zeynep kamilde oya hanıma randevu buldum. şansıma yani gerçekten
orda baktılar bana baya uzun 18. haftamdaydım haftasına göre hersey normal baska bi bulgu yok dendi ama yinede bana kesin tanı için amniyosentez önerdiler ben istemedim nipht testi icin özelde 3,300 dediler onuda yaptırmayı düşünmedim baska bi bulgu olmadığı icin. sonra tesadüfen burdan bi arkadas bana ümraniye araştırma hastanesinde ücretsiz nipht testi yaptırdığını söyledi bende böyle bi imkan olduğu icin yaptırmak istedim. genetik bölümünden randevu alıuosun o test icin herkese yapmıyokar ama zaten. bana onay vermedi haftan cok ilerde dedi bisey olsa bile cıkmaz dedi aldıramazsın bile dedi. ben zaten aldırmak istemiyodum hic. burada iyi bi perinatolog var git ona görün gel o ne derse onu yapcam dedi gittim hemen alt katta allah razı olsun randevusuz bana baktı ve kistleri göremediğini söyledi hic bi teste gerek yok dedi sonra genetik hocasının yanına geri gittim eğer gerçekten icin rahat etcekse al git onay veriyorum kan ver 3 haftaua cıkar dedi allah ondanda razı olsun. simdi bekliyorum sonucları ama icim rahat allah biliyo. ben cok araştırdım cok ağladım hic gecmeyen birini okumadım. bu kistler zaten geçmezse bile zekayı etkilemiyomuş eğer baska bi bulgu yoksa o yüzden sende yaptırabiliyosan yaptır yaptıramıyosun icini rahat tut dua et🤲🏻 bende senin ve bebeğin icin dua edicem