Heymoms 17. haftamda cıktı koroid pleksus kisti hemde iki tarafta. suan 20+2 kalmadı bile allahıma sükürler olsun eğer baska bi bulgu yoksa bebekte geçiyolar🤲🏻🤲🏻 ben kan verdim ümraniye araştırma hastanesinde
o gün kan vermeye gittiğimde genetik doktoru bide burda görün bakalıö kistler nipht testi isticek kadar büyük mü dedi gittm ve göremediler bile kistleri kücülmüs. yinede rica ettim yaptılar testi. 3 haftaya cıkcak ama uzun bi süre
sende icini rahat tut gecicektir eğer baska bi bulgu yoksa
ben neler yaşadım hamileliğimin 1 ayı mahvoldu acaba bebeğim iyilescek mi diye diye
simdi kistler gecmis sükreediyorum insallah sizinde büyük ihtimalle geçer zaten %95 gecici bisey
en fazla 28. haftada yok oluyor