hankayaa123 Seross10 yani yağ sonuçta ilaç değil ne zararı olabilir ki vücuda da girmiyo deriye sürülüyo yine de bi sorun doktorunuza isterseniz
hankayaa123 seddkilic05 ayyy boyle dedigime bakmayin bende sizin gibiyim aslında 😂😂 insanın çekinecegi tutuyo
Busenr Thisismerv korkutma değil kız ben ezelden beri ağda yaptırıom o ayrı ay mümkğnse doğum başladın artık bahane olur belki 😂 yoksa suni sancı yicem 😰😅
Thisismerv Seross10 aynen bana da sor dediler ama salladım valla sormadım. Jilet falan halletmeye çalışıyorum artık😅
251020 Seross10 şimdilik evet haftaya cumartesi bir daha gireceğim sonra ayın 30 unda tekrar son zamanlar sıklaştırıyorlar sanırım Ben başarı hastanesine gidiyorum her yer öyle mi bilmiyorum