Seross10 canım ben devamlı makinayla alıyorum 26haftamdayım ilk hamileliğimde 37haftada kuaföre gitmiştim 38haftamda doğum yapmıştım şimdilk kendim beceriyorum göremediğim yerlerde aynayla bakıyorum napim😁😁😁 göbüş büyüyo günden güne doğumuma yakın kuaföre giderim gidemezsem kendim alırım yine😉😉 bu arada hangi hstane canm bnde devlte gidiyorm