40+1 benimde . Beklemedeyiz ama son günler daha zormuş , Perşembe randevumuz var inşallah o zamana kadar bir belirti olur da bebek gelmeye niyetlenir . Son günleri beklemek çok zormuş insanın aklına herşey geliyor var mı böyle ileri haftalarda doğuranlar . Suni vermek istemedi hemen doktorum kendi gelmesini bekleyecek bir süre