Anne58 bende 17.haftada ilk hissettim. Damar atar gibi pit pit seklinde hala arada hissediyorum genelde tatli biseyler yedigimde meyve yedigimde falan hissesiyorum.gobegin alt kisimlarinda oluyomus ilk zamanlar. Ben orda olmaz diye emin olamiyodum ama saglikocaginda ki ebe ilk zamanlar kasiga yakin yerlerde hissedersin demisti.