Haticeliz canım karar tabi ki senin ama karar verirken sadece kendi hislerini düşünme, ileride bebeğinin çekeceği sıkıntıları ve hisleri de düşün derim sadece. Benim de doktorum ilk down sendromu olabilir dediğinde canım çok yandı ama sonra dedim ki benim şu anlık sıkıntı çekmeyeceğim diye ömür boyunca o bebeğe farklı bakılmasına dayanabilecek miyim? Hayatta her şey bizim için, doğumda bir sıkıntı olabilir doğduktan sonra bir sıkıntı olabilir o başımın üstünde ama bile isteye çok zor. Bizim bir öğretmen arkadaşın kızı okuldan geliyor ağlaya ağlaya noldu diye sorduğunda beni neden doğurdun demiş çocuk. Dünya başıma yıkıldı diye anlatıyor okulda kimse sevmiyor herkes farklı bakıyor diye oturup ağlamış çocuk :( çok üzülmüştüm duyunca