ozlemabdullah size kalmış tabi ki ama dün gittiğim doktor bir çocuğa anlatır gibi, çizerek gebelik şekerinin bebek için ne kadar tehlikeli olabileceğini anlattı. eger testler yapılmamış olsaydı bundan hiç haberim olmayacaktı ve eskisi gibi yemeye devam edecektim ve belki doktorun söylediği kotu senaryolardan birisi olacaktı: bebek aşırı büyüyebilir, plasenta ayrılabilir, bebek şeker hastası doğabilir ve hatta erken Doğum olabilir. Hala bunların olmayacağının garantisi yok ama ben elimden geleni yapacağım bebeğim için. İki ay dondurma yememek sorun olmaz ama benim yüzümden bebeğime bir şey olursa vicdan azabından yanarım herhalde.