ZeyooZ para almak için olduğunu sanmıyorum. Benim de aynı şey oldu. Doktor şimdi tatilde olduğu için sonucumla ilgili iki kelime yazdı whatapptan. çok telaş yaptım iki gündür. Burda şeker yüklemesiyle ilgili her şeyi okudum, arkadaşlarıma sordum. Eğer 50likte yüksek çıktıysa muhakkak 100le tekrar ediyorlarmış. Ama ikincide düşük çıkan çok olmuş o yüzden artık daha az endişeleniyorum. Bir de sonuçlar çıktığından beri şeker ve nişasta olan şeyleri yemiyorum. Canım çok dondurma istiyor ama durduruyorum kendimi, meyveyi de sayıyla yiyorum. Bir sonraki yüklemede umarım düşük çıkar yoksa sıkı diyet. Daha kötüsünü aklıma getirmek istemiyorum. umarım sizinki de ikinci yuklemede normal aralıkta olur.