kbra0606 benim değerim 3,57 çıkmıştı 1 ay önce saglikocaginin yaptirdigi tahlilde ,
doktorum dahiliyeye gozuk dedi ben hamile kalmadan önce çok koştum peşinde normal dediklerini de söyledim.. değer aralığı 4 ün altında kaldığı için ilaca falan da baslatmadilar.. kafamda soru işareti oluştu ister istemez gittiğimde yeniden hemşireye sorayım diyorum.