Ness23 korkma canim bi sey olmaz Allahın izniyle tabiki bebegin durumuna bakıp bekleyebiliyorsun rahat ol o yuzden benim biraz kasilmam vardi dun acile gittim bebeğim iyi olduğunu söyledi düzensiz sancim olduğunu söyledi nst den sonra geri geldim hala beklemedeyim insallah bugün yarın gelsin istiyorum hayirlisiyla kizimda 40+4 de gelmişti