Ezglkr Yemek konusunda aşırı sıkıntılıyım bende Eşim zaten yemek seçen biri bir de üstüne hamilelik eklendi Bende seçiyorum artık 😁orta yolu bulmak işkence zaten bir de yapması 😕 insanın yakını olsa keşke etrafında özellikle yemek konusunda çok iyi olurdu
Aysel Allahım ben ne zaman yemek yapmaya başlıycam mide bulantısından mutfaktan yag kokusundan igrendim 12+1 kızlar ne zaman geçer normale dönerim lütfen cvp
Burcuk Svtpumt yemek kimden? İlk üç ay yemek yapmada sorun yoktu evde yemede vardı hep dışarda yedim resmen çorba olmuştu içim dışım
OglusumuBeklerken Svtpumt bende giremiyodum yemek yapilirken evden kaçıyodum resmen 4.ayda gecti simdi ne bulduysam yiyorum😂 5. Ayın icindeyim ama cay kahve tiksintim gecmedi😟
DonatAysegul Rabia88 bende biraz yoruldum zeytinyağlı fasulye yemeği ezogelin çorbası yoğurtlu dolma son olarak salata 🤗 Annem sağolsun dün sarmıştı lahana dolmasını sarımsaklı yoğurt yapmak kaldı banada 😊
Svtpumt Burcuk yemekleri sağolsunlar kayınvalidem ve annem yapıyo anca öyle yiyebiliyorum yoksa mümkün yok yiyemiyorum ve yapamıyorumda 😕
Burcuk Svtpumt Böyle zamanlarda yakın olmak iyi oluyo demek ki.. biz uzaktayız tanıdık kimse yok bi arkadaşlar var
OglusumuBeklerken DonatAysegul bende baktım bulamıyorum yapcak bisey tavuklu pilav yapıyorum hastası adam bi ondan bıkmıyo😂😂😂