Hzlkaya geç dollenme benimki 2 ekim son regl gunum 12 kasimda negatif 16 kasimda 22 cikti bn cok gec ogrendim ztnn ve bu aksam kanamam oldu.. regl olmusum gibi akti agladimm cok hemde hemen acile gittik kese hala duruyo dusuk yapmadim ama bebek gorunmeyince bana dusuk onleyice hap vermedi .. sadece bol bol dinlen haftaya tekrar gel dedi korkma dedi inshAllah bebegim bana tutunur sanirim buyuk parca kan koyu renkte olursa o zaman gel hemn dedi, tesekur ederim..