Sedagokts54_
omerim32
Hzlkaya kızlar gittim şimdi yeni girdim dediki cok fazla kanama yok ama dedi eve git dinlen dedi kanaman kirmiziya donerse direk bura gel acil bi sekilde dedi haftaya buraya bidaha gel kontrol edelim dedi bu arada bebegi hala goremedi ..galiba bebek haftaya yine goremessek aldirmak zorunda kalicam malessef o yuzden cok korkuyorum ama aldirmam yani 28 sinde normalde bnm randevum var o gunu beklerim …