Zeynov Sltnyldz Benim de ilk deneyimim olucak korkmak değil de ister istemez tedirgin oluyorsun sonuçta bilmediğin bir şey. :)
Defne34 Sltnyldz ya bana 1 ocak ıcın gun vermıyor o gun tatıl dıyor doktor anlamadım yanı özel hastanenın. Tatılı mı olur
Sltnyldz Defne34 doktor keyfi için öyle demiş o zaman canım valla benim doktorum kendisi ayarladı dolu olmasına rağmen 1 Ocak olsun dedi bi kaç gün için 2021 doğumlu olmasın diye doktora direttin tatil falan değil
Karahaninannesi Defne34 sezeryan olduhu ıcındır normal olsa dogum baslasa nasıl gelmıyor tatıl falan dınler mı dogum mecbur gelcek ama tabı sezeryan planlı oldugu ıcın vermemıstır
Defne34 Sltnyldz aynn cnm bızde 2021 dogumlu olmasın dıye dıretttık bana verdıgı sezeryan tarıhı 29 aralık bu kdr sacma bırsey olabılır mı yanı 1 ocak tatıl dıyor 2 ocakta tatılmıs pazara denk gelıomus ozel hastanede bole bırsey olabılır mı anlamadım yanı
Sltnyldz Defne34 olmaması lazım sırf kendi rahatlığı için yapmış tatil olsa bizim doktorda derdi tatil diye bence bi doktorla konuş niye bi kaç gün için çocuk 1 yaş büyük görünsün yıl olarak 2 gün için olmaz yani
Defne34 Sltnyldz aynn cnm bnde ole dusunuyorum 2 gun ıcjn cocuga yazık yanı 1 yıl sayılacak haftaya kontrole gıttıgımde soyleyecegım kac defa soledım ama hep tatıl dedı sınırlerım bozuluyor yanı 3 ocakta 39 1 oluyor ozaman da gec dıyor nesı gec anlamıorm yanı
Karahaninannesi Sltnyldz benım 34+2 de dönmüştü 35+4 te tekrar makat gelişi dönmüştü ☺️ Sezeryan ıstıyordum zaten sezeryan gunu verdı.
Defne34 Karahaninannesi aynen ole 38+4 te 29 aralıga denk gelıyor bnde 3 ocakta olayım dıyorum ıns ozamana kdr sancı vs olmaz
Karahaninannesi Defne34 İnşallah canım hayırlı vakıtte gelsın olursada zaten mecbur 1 ocakta olsa gelıcek doktor
Karahaninannesi Defne34 bızde görmedık ayagını gosterdı sadece böyle oluncada öZluyor ınsan ☺️ Sezeryan ıstedıgım ıcın erken dogum rıskımde vardı makat gelısı olmasına sevındım bıyandan ama böylede yuzu gozukmuyor hıc
Defne34 Karahaninannesi eger gelırse 1500 tl ayrı para ıstıo mesaı saatı dısında gelıolarmıs oyuzden 1500 tl
Defne34 Karahaninannesi bızde hıç gormedık yuzunu 4 boyutlu ultrasonda bıle gooremedık zaten bnm 2.sezeryanım mecbur sezeryan olacak ters durmasj cok onem arz etmıo ama ıste ınsn merk edıo
Karahaninannesi Defne34 allah alla ama senın doktorun sonucta bebeğin gelmesi mesaı saatı anlamazkı cok tuhaf
AnnelikHayali Kızlar bebeğin dönmesi için hareketler varmış. YouTube’da biraz baktım bugün. 26. Haftamdayım ama benim bebiş de makat geliş şu an. Doktoruma danışacağım, onaylarsa yapacağım o hareketleri.