Sltnyldz bebekten bebeğe değişir o durum stres yapmamaya çalışın ilk kızım da makat gelişti 35+5 te suyum geldi 4 saat sonra sezeryan oldum. Doktorum da 1.5 saat uzaklıktaydı inşallah hayırlısıyla sağ salim alırsınız kucağınıza. Sezeryani da gözünüzde büyütmeyin. Normal doğurup benden çok daha zor geçiren arkadaşlarım var kişiye bağlı biraz.