Ceynur18 ben ilk gebeliğimde aynı hastanede farkı doktora gitmiştim orada çok konuşuyordu gebeler Nagihan hanım hakkında çok çok memnun oldukları konusunda açıkçası benim de devam ettiğim doktordan şikayetim olmadığı için düşünmedim ama doğumum geceye ve Nagihan hanıma denk geldi ilgisi alakası normal doğum için çaba sarf etmesi beni cesaretlendirmesi mest etti o yüzden 2. Gebeliğimde direk ona başladım şaşırtmadı çok memnunum çok da tavsiye ederim kesinlikle şuan 38+2’deyiz doğuma az kaldı inşallah sağlıkla gelir bekliyoruz 🌸