Gzmlerce Gittiğiniz hastanede diyetisyen varsa kalan süreci bir diyetisyen eşliğinde geçirmek daha sağlıklı olmaz mı peki? Gerekli ve sağlıklı kilo almış olursunuz hem. Yani bana kalırsa aşırı ciddi bir kilo problemi yok nasıl isterseniz öyle yapın elbet verirsiniz, doktorlar bazen bu konuda çok takıntılı oluyor haklısınız.❤️