Hamileyken yine neysede doğumun zor olursa o zmn beter oluyo ben çok çektim doğumdan sonra yapmadigimiz kalmadı günlük 6 tane ilaç içiyordum basur hapı doğumda acil genel cerrah çağırdılar o derece kötüydü ikiay oturma simidiyle gezdim makatta catlkta oluşmuş benim bide onu çektim