@gzmbzc sezeryan ve dikisten cok korktugum icin dikissiz normal dogum yanlisi doktor buldm. Ters dedi yuruyus egzersiz dedi harfi harfine uydum dondu ohh dedim yine ters dondu ve sezeryan olabilir artik kendi donmezse dedi 😅 yani ne kadar cabalasak da zaten kendi isteklerini yapiolar. Ben hep icimde kalmiucak en azindan bi sekilde dogcak diorm 😂