Korkmayin benimde aynısı ve normal diyor doktor ve benim daha 32+6 şuan 2 aydir filan var bendede ama doktor korkmamamiz gerektiğini söylüyor dikkat edicez normal dgum için yürüyüş yapmami söyledi fazla gezince birde fazla ayakta duruncada o ağrı oluyor canm yolun ortasında durduğum olmuştur o ağrıdan