Sezginsibel Kızlar merhaba 8 aylık oldum hala cinsiyetten emin olamıyoruz…doktorum en son muayenelerimde kız dedi ..ama daha önce erkekte denmişti..kemik yapısından falan diyorlar öyle anlaşılıyormu doktor tarafından .fikri olan🙈🥰
Nazorl Sezginsibel Çoğu zaman kordon bağını erkek organı sanıyorlar erken baktırdığınız zaman kız bebekte kolay kolay göstermiyor lakin doktorunuz kız diyorsa bence kızdır bacak arasına bakıp erkek cinsel organının görünmediğini daha önce duymadım bence kız ☺️ Allah şimdiden sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Hayattt33 Sezginsibel bende 16 haftamda kız demişti 19 haftamda gittim erkek dedi aklımız allh bullah oldu..
Sezginsibel Nazorl Cok teşekkür ederim 🤗 ..sağlıklı olsun en büyük dileğimiz ama belirsizlikte yoruyor malesef…bir kere başka doktor tarafından erkek dendi..bacak arasını açmıyordu hiç.en son bacak arası boş olduğunu ve kız olduğunu söyledi..bizde şaşırdık insan bir kere şüpheye düşünce😂
Sezginsibel Busebuseee bakalım gorecez çok az zamanım kaldı insalh😂. Tek bir doktor erkek dedi…benim doktorum her giitigimde bacağını açmadığını göremediğini söyledi..son ikidir kız diyor baklm
Ecetiryaki Busebuseee teyzemin bebeğine ilk önce erkek demişlerdi sonradan kız dediler kızı oldu valla 🤭
Sezginsibel Nisan8 çünkü hiç netlik olmadı..başka doktor tarafından erkek denip sonra benim doktorum hiç bacaklarını açmadığını söyledi..son iki muyanemde kız dedi..o yüzden süphedeyiz
Nazorl Sezginsibel Valla bana 26. Haftamda kız dediler ama şimdi sen böyle deyince de içime kurt düştü detaylı ultrasonda görmediler mi ?
Bebetonunannesii 19 haftalık gebeyim öğrenemedim daha 😅 umarım bnmde 8 ay sürmez meraktan doğururum yoksa 😅
Mavistez Sezginsibel detayliya girmedinizmi yada özel hastane de falan bakilmadimi banada devlette 14 haftada cinsiyeti belli değil dedi 17 haftada özele gittim erkek hemen gördüm dedi doktor
Sezginsibel Mavistez özel hastaneye gidiyorum zaten..bizim sorun bacaklarını acmadigi için doktorlar net konusmadi
Sezginsibel Nazorl detayliyi başka hastanede yaptırdım cinsiyet goremedigin bacaklarının kapali olduğunu soyledi..ilk 15 dk falan denedi zor görmek dedi .sonra son anda erkek dedi.ama şimdi doktorum hep kız diyor
Kbrakrc Sezginsibel perinatolog a göründünüz mü bacak aralarını açmasalar da yumurtalık var mı yok mu diye bakıp cinsiyet kesinleştirebiliyorlar
Kbrakrc Sezginsibel keşke detalıyı perinatolog a yaptırsaydınız onlar daha detaycı oluyorlar yine de bir randevu alın bence ama doktorunuz detaylı da göremedi mi ki cinsiyetini kordon ve cinsel organı ayırt edebiliyorlar bildiğim kadarıyla