Busra6034 merhaba bende sanırım 15 16 haftalikken geçirdim cok şükür bebeğim iyi 🤲 sadece korona bitene kadar kan sulandirici iğne vuruldum göbekten .ac kalmamaya özen gösterdim turşu suyu sarimsak iyi geliyor limon bol meyve morelinizi yüksek tutun bide bebek hissediyor🤗 inşallah ayakta hafif geçirirsiniz geçmiş olsun