Busra6034 hiç korkma canım, bende 25. Haftamda oldum. Ağır grip şeklinde atlattım, bebeğime de cok sükür bi zararı olmadı. Bol bol c vitamini, zencefil limon bal tarçın ıhlamur çayı yaptın içtim. Tarhana corbası, tavuk corbası yaptım günlük içtim . Bunun yanında doktorum pıhtılaşma olmasın diye corospin icmemi söyledi. Onu kullandım , koku tat gitti ama Allaha şükür hastanelik olmadım. Ve en önemlisi kaya tuzunu suda eritip burnuma cekip yıkadım, yüzümü de onla yıkadım. Allah sanada tez zamanda şifa versin insallah 🤲🏻