Aynı şey geçen hafta cuma bendede oldu. Doktorumu aradım hastaneye çağırdı. Gittigimde suyum 9 cm çıktı. Yat hiç kalkma dedi ciğer geliştirici verdi. 34+1 dim çünkü. Pazartesi kontrole çağırdı suyum 8.3 cm çıktı. Sızıntı var dedi. Pazartesi tekrar gideceğim 6 nin altina düşerse tehlikeymis sezeryan olacağım. İnşallah olmaz