Leylgngn Kızlar az önce sıcak şeffaf bi akıtım oldu ama yoğun değildi saf su gibi kokusuzdu su mu değil mi bilmiyorum ağrım sancımda yok 37+3 haftalığım bu arada
Snglsude Leylgngn Benmde sabah kahve rengi akintim geldi dr gittim acilma varmi die yoktu geldikden bi sure sonra dediginiz gbi su geldi pecete koymusdm bendede sanci vs yok yani bence daha erken sizinde benmde😁36+6 daym 😊
Nursocum Leylgngn benimde öyle olmuştu akıntı değil idrar değil meğersem suyum sızıyormuş su bilinenin aksine öyle bir anda da gelemeyebiliyormuş yarın kontrole gidebilirsiniz oğlum 37+5 te doğdu
Cansudkmts Leylgngn canım sanırım suyun gelmiş ped koyup git hiç beklemeden bir acile git suyun gelmiş gibi duruyor nts bağlarlar hemen
Leylgngn Cansudkmts ya bilmiyorum ki geçen gün hastaneye gittim doktor bebek daha kanala girmemiş dedi karnında yukarda
hunilimom Leylgngn o zaman su olabilir su devamlı gelir tutamazsın bi tuvalete git cisini tutar gibi tut eger akıyorsa sudur kesin
hunilimom Leylgngn biraz daha bekle yada yakında nöbetçi eczane varsa orda idrar mi suyun mu oldunu ayırt eden çubuklar var onlardan al yap
Leylgngn hunilimom idrar değil çünkü sıkışık değildim kokusuz ve şeffafdı bekliyiyim bakalım belki sancı gelir yada yine gelirse acile giderim
Gamze_eeennnnm Leylgngn bende aynı durumu yaşıyorum biz 39-3 olduk 2 cm açıklık var bende az önce ıslaklığı hissettim su mu akıntı ayırt edemedim