Ah kızlar yenidoğana çay verin diyen manyağı bile gördüm kendisi görümcem ama çok şükür 6 ay tek lokma yediremediler evden bile kovdum gitmedim bile ne kadar meraklılar bebeğe birşeye yedrmeye kendiniz doguurun ona verin dedim bana kaynanam çocuğa su vermedi 6 ay diye lincledi resmen benim çocuğum 6 ay sadece anne sütü aldı onlara klsa çay çorba devam