Szsz canım az çok anlamaya çalışıyorum seni çaresiz kaldım diyosun ama artık süt yapıcak okdar şey varki aktarlarda yani bide sen anladığım kadarıyla sütüm zaten az diye veya sütm yok diye devamlı mama vermisşin sanırım oyuzden bebk mamanın tarına alışmış çocuk memeyi almıyosa sağ biberona koy öyle ver yani bunlar çok zor bişe değil anne sütü kdr faydalı başka bir besin yok heleki bebeğin sarılık geçirmş haatanede filan yatmış en çok ihtiyacı olan şey senin sütün canım bir damla bile versen mamadan bin kat fayda eder. Bu arada benim kaynanmlarda bana çok laf söylüyolardı ben karşılığını veriyodum herkes kendi çocuğu için en iyisini bilir sende öyle yap 5aylık çocuğa tarhana verilir mi hiç meyve püresi desen yoğurt desen anlarım ama onun vucudu baharatlı şeyleri kaldıramaz canm bebeğin kilo alsın istiyosan önce saatli yemk ye sonrada kendi sütnden ver derim yani biraz uzun oldu ama demesem içimde kalırdı