Mltmbrz Selam anneler ☺️ bugün 37+0 olduk kontrolümüz vardı bebeğimin kilosu 2550 Gr dedi doktorumuz. Çok küçük bir bebek olacak dedi. Var mı bizim gibi minik bebişi olacak olan sizin bebişleriniz ne kadardı bu haftada ☺️
b-ayaz Mltmbrz Aynıyız. Benim de 37+0′da 2560 gram ölçüldü birkaç gün önce. Acaba doğuma kadar 3000 olur mu diye merak ediyorum.
Tughanalpinannesii_ Mltmbrz benim 3 kiloydu 5 gün önce. Su an bilmiyorum cumartesi kontrol 38. haftadaym.
b-ayaz Mltmbrz Etraftan da küçük bebeğin bakımı zor olur diyorlar. Güzel gelişmesi için beslenmeme çok dikkat ediyorum ama pek faydası olmuyor sanırım. Sağlıklı doğsunlar da toplarlar doğumdan sonra inşallah.
Mltmbrz senem4545 maşallah sizin kilonuz güzelmiş rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️
iremcannn1907 Mltmbrz geçen hafta 37. Haftamda 3400 gramdı benim bebeğim. Biz biraz önden gidiyoruz 🙈❤️
Durubebegim iremcannn1907 maşallah canm benimde doktorum 29 haftada 1 hafta önde dedi sonradan ne olduysa biraz geriledi yani haftasıyla uyuma girdi
0322sukran Mltmbrz 35 haftalık gittigim de 2500 dü suan 36+4olduk pazartesi de kontrolumuz var 37+1 olicz bende merak ediyorum ne kadar olucak
Durubebegim Mltmbrz canım banada bebeğin küçük dedi doktorum 36Da 2600kl 52cm yarın 37 olucam inşallah 3 olmuştur bana Demir ve vitamin ilacı verdi bakslım takip ediyor şuan
iremcannn1907 Durubebegim benim de en baştan beri ileride. Şekerden şüphe etmişti hatta doktorum ama çıkmadı şükür. Yediklerimizden veya genetik bi durum sanırım canım bende eşimde kilolu doğmuşuz 😂
demirmommm Mltmbrz benim de 2600 çok küçük olacak dedi haftaya salı da sezaryen olacağız bakalım çok küçük olması gözümü korkutuyor benim de