Kızlar ben 4 senede 2 tüp bebek basarisiz oldu satisizca çatlatma iğnesi klomen kullandım polikistik över hastasıyım ama Rabbim herşeyden habersizken ilk defa bu ay aklımdan cikarmisdim birden bire nasip etti en kısa zamanda inşallah sizede nasip eder🥰