Maviii deletedmom213 merhaba benimde vajinamda ağrı var sanki kemiği sızlıyor gibi, ama akıntım kokmuyor renkli akıntıda yok, enfeksiyon mu diye düşünüyorum. bugün sirkeli su yapıp taharet alayım diyorum ağrım sancım geçmezse pazartesi doktora gitmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım? daha önce başımda gelmedi bilmiyorum ne yapacağımı ya
Rana38 deletedmom213 yok canım ellerimi yıkayıp yatagı uzanıp cok az ilacı ittirıyırum cok sokmuyorum yarım saat kalkmıyorum
Maviii deletedmom213 günde iki kere gün boyu değil zaten yarım saatte bir belki daha az zamanda wc ye gidiyoruz. zararı yok, bilim adamalarının doktorların çoğu onaylıyor bunu, bakalım geçmezse hafta sonu fitil için hastaneye gideceğim
Elifnurrr deletedmom213 ben daha önce kullanmıştım. Gece kullanıyordum ayakta durunca akıntıyla gidiyor diye.
AyteNil Hamileliğimin ilk haftalarında vajinal kullanmıştım ama bende kanama yaptığı için doktor iki gün müşahade altında tuttu ve sonrasında ağızdan devam ettik 4/5 kutu bitirdim şu anda 24 haftalığım kullanmıyorum ama herkeste aynı etki ya da şikayet yapmaz dikkat etmekte fayda var 🤰🏻
Aysegl_ Tansutpl Merhaba bende bugun kullanmaya basladim ve vajinaya attıktan belli bir sure sonra krem kivaminda geri akiyor normal mi
NisaMomy Aysegl_ ben 8 haftadan beri kullanıyorum 14 olduk hala vajinadan kullanıyorum. Evet bıraz akıntısı oluyo onuda sordum dr fazlasını dışarı atıyormuş ilaç,
Aysegl_ NisaMomy Bende korktum acaba yapamiyor muyum diye tedirginlestim bir an Cok tesekkur ederim baya ileri itmeye calisiyorum bende henuz yeni anneyim:) bir sorun olmaz insaAllah
Enisa EzgiDilekAta Ezgi hanım merhaba, siz bebeğinizi kucağinıza almışssınız. Allah sağlıklı sıhhatlı büyütmek nasip etsin. Ben 7 haftalık hamileyim. Düşük riskinden dolayı, Doktor Lutinus diye vaginal progesteron verdi. Siz aynı hapı hem yutarak hem de alttan mı kullandınız. Yoksa ayrı ayrı haplar mı kullandınız? Doktorunuz ne demişti?
Enisa Merhabalar, Ben 7 haftalık hamileyim. Düşük riskinden dolayı, Doktor, Lutinus diye vaginal progesteron verdi. Aynı hapı hem yutarak hem de alttan mı kullanabiliyor muyuz. Yoksa ayrı ayrı haplar mı kullanmak gerekiyor?
Cansumuratt deletedmom213 ben ilk haftalardan ber kullanıyorum 34. Haftaya kadar kullancakmışım bir rahatsızlık vermedi bana canım vajinadan alıyorum