EzgiDilekAta Ezgi hanım merhaba, siz bebeğinizi kucağinıza almışssınız. Allah sağlıklı sıhhatlı büyütmek nasip etsin. Ben 7 haftalık hamileyim. Düşük riskinden dolayı, Doktor Lutinus diye vaginal progesteron verdi. Siz aynı hapı hem yutarak hem de alttan mı kullandınız. Yoksa ayrı ayrı haplar mı kullandınız? Doktorunuz ne demişti?