Arkadaşlar 6+2 haftalık hamileyim geçen hafta keseyi görmüştük bu hafta doktor bebekte kalp atışıda duyulur demişti. Dün kendi doktorum olmadığı için başkasına gittim oda kese var ama bebek görünmüyor dedi sizce boş gebelik mi yoksa daha erken mi ilerleyen haftalarda bebek görünürmü