ZeynepTC Meliikeozdmr kasık ağrısı var sadece ilk düşüğümde de kasık ağrım fazlaydı öyle öğrenmiştim sende varmı birşeyler ☺️
Meliikeozdmr ZeynepTC benimde kasık ve göğüs ağrım var adetten 12 gün önce falan başladı hala devam ediyor :/
Meliikeozdmr Deletedmom73711 Merhaba size birkaç şey sormak istiyorum da instagram üzerinden konuşmamız mümkün mü
mucizebebis38 ZeynepTC test yapmaktan korkuyorum ben ya geçmeden yapmam sanırım 1 kaybim var umitlenmek istemiyorum aslında
ZeynepTC mucizebebis38 benimde ağustosda düşüğüm oldu o günden bu güne ilk defa düzenene girdi ve yumurtlamayı takip ederek birşeyler yaptık bende heveslenmek istemiyorum ama işte elinde olmuyor bazen
mucizebebis38 ZeynepTC ınşallah güzel şeyler olur düzenli benim adetim bu ay 5 gün soğan kürü denedim ama bakalm hayırlısı ne olacak
Deletedmom_85 Bat 22. Dün kaset test yaptım. İlk bes dk negatifti sonra bakmadım bi daha bugun testi çöpe atacaktım silik çizgi çıkmış. Biliyorum yüzde doksan kuruma çizgisi ama insan acaba mı diyor. Bi kaç yerde okudum bu şekilde olup hamile olanlar varmış. https://www.hizliresim.com/92chwyi Hem hüzünlü hem umutluyum kısaca kızlar 😥
Meliikeozdmr Deletedmom_85 Kan verip netleştir aklında soru işareti kalmasın İnşallah hayırlısıyla vardır