songulshn Aselinkooo evet canım çoğu bayan kız dedi bakalım öğrenince ilk buraya yazicam hayırlısı olsun inşallah
songulshn Samurayy öyle diyor bayanlarda canım çoğunluk kız dedi bakalım ne olucak yarın ikili test var belki bi tahminde bulunurlar doktor yazarım hemen