Kızlar ben de 13+2 yim ve belimde ağrı başladı ayağıma da vuruyor 😢 siz çözümü nasıl buldunuz magnezyum eksikliğinden olabilirmiş. Sanırım 16. Haftayı beklemeden gideceğim doktora😢
Onun dışında çok şükür bugüne kadar hiç bulantım olmadı hafif kasık göğüs ağrıları o kadar 🥰