fatma9 m060918 ben 6. Gün pozitifi gördüm 7.gün de yaptım 8.günde yaptım 9.gün artık kan verdim dayanamadım darısı sana inşallah.🙏🏻❤️
dilaraulusoy m060918 canım baş dönmen ya da tansiyon düşüklüğünü kontrol et ara ara. Ben 8. Günde öyle anladım
m060918 nanna matematiksel işlem yapınca 9. güne kadar beklemem gerekiyor sanırım 😂😂 çok sabırsızlık yapıyorum :(
dilaraulusoy m060918 tansiyonuda ölç bi bakalım ama sen 9. Günü bekle yine de kan vermek için canım benim 9/5 lere düşüyordu
dilaraulusoy m060918 tuh yaa o zaman sabret varsa değerin yüksek çıksın hem. Ama kendinde belirti arama hiç . Düşünme yani yoksa zaman geçmez
Atlans seherbyrktr benimde 5. Gün embriyosu bugün 7. Gün idrarda silik pozitif kan versem mi acaba doktorum 12 gün demişti ama beklemek istemiyorum 😮💨
m060918 Deletedmom_9 hahahaha seni biliyorum ya çok konuşuyoruz postların altında canııımm inşallah herşey çok güzel olacak canını sıkma konuşalım sürekli 😇😇
seherbyrktr Atlans evet çıkar değerin düşük olmadan çıkar 😍🤲inşallah sımsıkı tutunmuslardir minnoslar 🤲
seherbyrktr Atlans kusura bakmayın bu formu yeni yeni öğreniyorum kullanmayi mesajınızı simdi gördüm test yaptınız mı merak ettim insallsh tutulmuştur minnoslariniz🤲🤗
m060918 dilaraulusoy gerçekten çok haklısın 😂 kendime kafaya takmamak için bişeyler bulmaya çalışıyorum ama yok olmuyo ya
zynpada m060918 canım benim dondurulmuş embriyo idi o sebeple biz dayanamayıp 7. gün sabah erken gebelik testi yapmıştık pozitif çıkmıştı :)